ПЕРЕЛІК СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВСТУПУ ДО МАГІСТРАТУРИ У 2024 РОЦІ
ЧЕРНІВЕЦЬКОГО ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ІНСТИТУТУ ДЕРЖАВНОГО ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
НА ОСНОВІ СВО БАКАЛАВР, ОКР СПЕЦІАЛІСТ ТА СВО МАГІСТР
(на основі НРК 6, НРК 7)
на основі здобутого освітнього ступеня бакалавра, магістра
(ОП "Ресторанні технології та бізнес")
Назва спеціальності (спеціалізації) |
Характеристика спеціальності |
«ЕКОНОМІКА ТА БЕЗПЕКА ІНФОРМАЦІЇ» |
Здійснює підготовку високоякісних фахівців, компетентних: розробляти та впроваджувати ефективні управлінські рішення з покращення безпеки бізнес-процесів підприємств та установ різних рівнів; впроваджувати та використовувати сучасні програмно-технологічні рішення інформаційної безпеки, здійснювати оцінку їх економічної ефективності; попереджати та виявляти зловживання щодо фінансової та службової інформації. Магістри даної спеціальності можуть обіймати такі посади: фахівець в галузі цифрової економічної освіти; фахівець в галузі цифрових фінансів та торгівлі; інформаційний агент з комерційного обслуговування та торговельний брокер; технічний фахівець в галузі управління економічною інформацією; комерційний директор; менеджер у сфері досліджень та розробок систем економічної безпеки; менеджер з консультативних послуг економічної та інформаційної безпеки; економіст цифрової економіки (аналітик з цифрових інвестицій, економіст з планування, консультант з питань економічної безпеки, економетрист); фахівець з фінансово-економічної безпеки. |
«МІЖНАРОДНА ЛОГІСТИКА ТА УПРАВЛІННЯ ЛАНЦЮГАМИ ПОСТАЧАННЯ» |
Готує висококваліфікованих фахівців, які можуть займати посади в міжнародних компаніях, у відділах з міжнародної торгівлі, міжнародних відділах банків, а також в державних органах з міжнародних відносин. Крім того, випускники можуть займатися консультуванням з міжнародної економіки, роботою в наукових установах, університетах та інших освітніх і дослідницьких установах. Сучасні тренди світової геополітики диктують нові умови управління товарними потоками та ланцюгами постачання в царині міжнародної співпраці, саме тому Україні потрібні фахівці за даною освітньою програмою, щоб ефективно комунікувати та будувати нові логістичні маршрути в сучасних євроінтеграційних та глобалізаційних процесах. |
«ФІНАНСОВИЙ МОНІТОРИНГ ТА ПОДАТКОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ» |
Готує фахівців для майбутньої роботи у системі Міністерства фінансів України, Державної казначейської служби України, Фіскальної служби України, у планово-економічній, організаційно-управлінській та науково-дослідній сферах, в аудиторських службах, у середніх та вищих навчальних закладах. При цьому фахівці з цієї спеціальності можуть працювати на посадах керівників та спеціалістів різного рівня, експертів у спеціалізованих факторингових, лізингових, інвестиційних компаніях, ріелтерських, брокерсько – дилерських фірмах, банківських та інших державних установах, що регулюють функціонування фінансового ринку. |
«МЕНЕДЖМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» |
Випускники можуть займати посади менеджера (управителя) в оптовій/роздрібній торгівлі та посередництві у торгівлі, сфері обслуговування; керівника підприємств, установ та організацій; менеджера з маркетингу; директора з маркетингу; менеджера із зв’язків з громадськістю ( PR-менеджер); фахівця з методів розширення ринків збуту; менеджера зі збуту; продакт-менеджера; менеджера з реклами; фахівця у сфері забезпечення комунікації та інформації; бренд-менеджера; маркетолога-аналітика тощо. Освітня програма націлена на підготовку фахівців, які будуть володіти навиками удосконалення управління організаціями на основі принципів менеджменту і маркетингу, забезпечення стратегічного підходу до їх діяльності з використанням розширеного інструментарію маркетингу та менеджменту на основі інноваційним підходом до управління, який дає змогу досягти оптимального економічного результату та позитивного ефекту одночасно. |
«РЕСТОРАННІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА БІЗНЕС» |
Здійснює підготовку керівників топ-рівня у сфері ресторанного бізнесу, здатних генерувати інноваційні ідеї та створювати унікальні ресторанні концепції, орієнтовані на успіх, компетентних в управлінні технологічними процесами з впровадженням принципів НАССР та вимог ISO, спроможних очолювати команди з управління проєктами закладів ресторанного господарства, просування бізнес-ідеї та реалізації бізнес-проєкту у підприємницькому середовищі. |
Перелік документів:
1. заява вступника (заповнюється у приймальній комісії);
2. копію документа, що посвідчує особу (паспорт, ідентифікаційний код);
3. копію документа державного зразка про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ, і копію додатка до нього;
4. військовий квиток або посвідчення про приписку – для військовозобов’язаних;
5. чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.;
6. біла папка швидкозшивач;
7. конверти 3 шт.